Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

Tijdens The Customer Forum wordt het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekend gemaakt. Deze publieksprijs, ontstaan in 2007 naar aanleiding van het boek ‘Kloteklanten’, is een initiatief van MarketResponse.

Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is de grootste en langstlopende onafhankelijke publieksprijs voor Nederland op het gebied van customer service. De winnaar wordt bepaald op basis van een continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten. Respondenten worden willekeurig geselecteerd uit SAMSAM, het consumentenpanel van MarketResponse. Bedrijven willen zich natuurlijk graag aanmelden voor dit onderzoek, maar dát kan dus niet. Ze kunnen ook geen stemmen werven of klanten oproepen om te stemmen. Dé manier om in de uitslagen terecht te komen, is om klantvriendelijk te zijn.

In voorgaande jaren wonnen ANWB, Coolblue (2x), DA Drogisten, Efteling, IKEA, Jumbo (2x), Landal GreenParks, Miss Etam, PLUS en Simyo de titel.

Branchewinnaars

Naast de overall winnaar, worden ook acht branchewinnaars gekozen in de branches:

  • Banken
  • Energie
  • Leisure
  • Openbaar Vervoer
  • Supermarkten
  • Telecom
  • Verzekeraars
  • Retail
  • Goede doelen

Voor meer informatie ga je naar www.klantvriendelijkstebedrijf.nl

Request to join