FAQ

Antwoorden op veelgestelde vragen vind je op deze pagina. Klik op een vraag om het antwoord te zien.

Over The Customer Forum

1Wat is The Customer Forum voor een event?
The Customer Forum is een exclusief ‘invitation only’ event met overnachting, voor Chief Customer Officers van bedrijven in Nederland die customer service hoog op de agenda hebben staan. Bekijk het programma voor de inhoud van het event.
2Voor wie is dit evenement bedoeld?
The Customer Forum is een ‘invitation only’ event. Deelnemers zijn werkzaam bij een landelijk opererende en klantgerichte organisatie (en aantoonbaar bezig met een CX-programma) en jouw functie bevat eindverantwoordelijkheid voor klant(management). Voldoe jij aan deze criteria? Vraag dan een uitnodiging aan!
3Wat is de opbouw van het programma?
Het congresprogramma loopt van 12.00 tot 17:50 uur, vanaf 18.30 uur start het avondprogramma met het diner en de awardshow. Na de feestavond volgt een overnachting inclusief ontbijt de volgende morgen. Kijk hier voor het volledige programma.
4Wanneer wordt de invulling van het programma bekend gemaakt?
We streven ernaar om de programmering uiterlijk een maand voor aanvang van het evenement rond te hebben. Zodra er ontwikkelingen zijn, maken we deze bekend via onze programmapagina en op onze social media kanalen (Linkedin, Twitter, Facebook en Instagram).
5Wat zijn de 1 to 1 meetings?
De 1 to 1 meetings zijn een onderdeel van The Customer Forum en zijn er op gericht om potentiele zakelijke partners te ontmoeten op basis van keuze in plaats van toeval. De meetings vinden plaats op basis van uitnodiging door onze partners. Tijdens deze meetings kun jij de vraagstukken die eventueel spelen binnen jouw organisatie voorleggen aan onze experts. Iedere 1 to 1 meeting duurt een half uur.
6Moet ik me vooraf inschrijven voor de 1 to 1 meetings?
Ja, je ontvangt hier persoonlijk bericht over als je als deelnemer geregistreerd bent.
7Kan ik een suggestie doorgeven voor de programmering van het evenement?
Ja, dat stellen wij zeer op prijs. Mail ons je tips of suggesties voor sprekers naar projects@bbp.nl
8Wordt er een maaltijd aangeboden gedurende dit event?
Ja, we verzorgen een lunch, diner en ontbijt. Daarnaast zijn er gedurende het evenement dranken en snacks beschikbaar en inbegrepen in de toegansticket. Heb je dieetwensen waar wij rekening mee moeten houden? Geef dit dan 2 weken vóór aanvang van het event door via a.westerink@bbp.nl.

Locatie & overnachten

1Wat is de locatie van The Customer Forum?
The Customer Forum 2020 vindt plaats op het SS Rotterdam: het voormalige vlaggenschip van de Holland-Amerika Lijn. Het adres is 3e Katendrechtsehoofd 25, 3072 AM Rotterdam. Kijk voor routeinformatie op https://thecustomerforum.nl/locatie/
2Waar kan ik het beste parkeren?
De SS Rotterdam is erg goed bereikbaar met de auto. Bij de accommodatie is een groot parkeerterrein aanwezig met voldoende parkeergelegenheid. Het tarief is €3,10 per uur of €15,50 voor een dagkaart. Dit kun je contant of met pin voldoen. De in- en uitrijkaart is verkrijgbaar bij de balie op het Main Deck. Met een dagkaart kun je als gast onbeperkt in- en uitrijden.
3Ik kom met het OV, wat is de beste route?
Neem vanaf Rotterdam Centraal Station metrolijn D of E richting Slinge of De Akkers. Stap uit bij halte Rijnhaven. Neem onder het metrostation bus 77 richting ss Rotterdam, uitstappen bij halte ss Rotterdam. Je kunt vanaf de metro ook lopen, duur 15-20 minuten. Loop vanaf halte Rijnhaven richting Maashaven (een stukje in de richting van de metro meelopen) en sla op de Maashaven N.Z. rechtsaf. Wandel langs de Maashavenkade, aan het eind zie je het schip.
4Is het evenement toegankelijkheid voor mindervaliden?
Een gedeelte van het schip is toegankelijk voor mensen in een rolstoel en mindervaliden. Daarnaast reserveren we met liefde een parkeerplaats vooraan voor je als je dit nodig hebt. Neem contact op met Astrid Westerink via a.westerink@bbp.nl voor hulp en advies.
5Is de overnachting inbegrepen in mijn deelname?
Ja, je kunt (indien gewenst) kosteloos blijven overnachten op het SS Rotterdam. Het SS Rotterdam beschikt over kamers op 4 sterren niveau, ingericht in jaren ’50 stijl. De overnachting is inclusief ontbijt, wat beschikbaar is van 6.30 – 10.00 uur.
6Wat is de check-out tijd?
De check-out is tot 11:00 uur.
7Is er gratis internet op het ss Rotterdam?
Ja, in alle publieke ruimtes, op de hotelkamers en in de meeting rooms is gratis wifi aanwezig.

Aanmelding & betalen

1Hoe kan ik mij inschrijven voor het evenement?
Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Het inschrijfformulier vind je hier. Door je in te schrijven voor dit evenement ga je akkoord met de voorwaarden. Lukt het aanmelden niet? Neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl. We nemen alle aanvragen in behandeling in volgorde van binnenkomst. We controleren dan of je voldoet aan alle criteria. Je deelname is pas definitief na bevestiging.
2Wat zijn de tarieven voor het event?
Deelname aan het evenement is gratis als je binnen de gestelde criteria valt.
3Ik voldoe niet aan de criteria, maar wil wel graag deelnemen aan het evenement. Wat doe ik?
Neem hiervoor contact op met Nina van ’t Sant via n.vantsant@bbp.nl en geef aan waarom jij alsnog graag wilt deelnemen, we zullen jouw aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
4Hoe ontvang ik mijn ticket?
Direct na je online aanmelding ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarnaast sturen wij (bij goedkeuring van jouw deelname) een week voor het event meer informatie toe. Eén dag voor aanvang van het event sturen wij je ticket toe middels een QR-code per mail. Je toegangsbadge ontvang je bij de inschrijfbalie.
5Ik heb na mijn inschrijving geen bevestiging ontvangen, wat nu?
Binnen enkele minuten na je inschrijving hoor je een bevestiging te ontvangen per e-mail. Indien je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, willen we je vragen om contact op te nemen met de registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 - 485088. Je ontvangt binnen 48 uur een bevestiging of afwijzing van deelname via Astrid Westerink.
6Moet ik de registratiebevestiging uitgeprint meenemen op de dag zelf?
Je hoeft jouw registratiebevestiging niet geprint mee te nemen. Je kunt deze ook op een mobiel apparaat tonen bij binnenkomst.
7Ik wil graag een adreswijziging doorgeven, hoe doe ik dat?
Je kunt dit doorgeven via a.westerink@bbp.nl

Annuleren

1Helaas moet ik mijn aanmelding annuleren, hoe doe ik dat?
Kun je onverhoopt niet komen, annuleer dan per e-mail vóór 27 september 2020. Na 27 september is het niet meer mogelijk kosteloos te annuleren en brengen we € 250,- in rekening. Je kunt ook altijd een vervanger, die voldoet aan bovenstaande criteria, sturen. Deze nieuwe aanvraag moet dan opnieuw door de organisatie worden goedgekeurd. Graag ontvangen wij van jou de bedrijfsnaam, NAW-gegevens, e-mailadres en functie van jouw plaatsvervanger. E-mail deze naar n.vantsant@bbp.nl onder vermelding van de naam van het event.
2Ik ben verhinderd maar mijn collega wil graag in mijn plaats komen, mag dat?
Jouw collega dient opnieuw te worden goedgekeurd door de organisatie van het evenement. Graag ontvangen wij van jou de bedrijfsnaam, NAW-gegevens, e-mailadres en functie van jouw plaatsvervanger. E-mail deze naar n.vantsant@bbp.nl onder vermelding van de naam van het event.

Presentaties & evaluatie

1Worden de presentaties van de sprekers achteraf beschikbaar gesteld?
Ja, na het event ontvang je een e-mail met daarin een link naar de presentaties. Niet iedere spreker stelt zijn of haar presentatie beschikbaar. Wij publiceren alleen de presentaties die beschikbaar zijn gesteld.
2Wordt er een evaluatie uitgestuurd na afloop van het event?
Ja, wij hechten veel waarde aan jouw mening over hoe je de dag hebt ervaren, van sprekers tot locatie. Deze evaluatie gebruiken wij om het event en de events die wij nog gaan organiseren te verbeteren.

Overig

1Foto & video
Op onze events kan er gefotografeerd en gefilmd worden. Wij gebruiken deze beelden voor een terugblik van het event en ter promotie van volgende events.
2Hoe blijf ik op de hoogte van updates over dit evenement?
Je kunt dit doorgeven via marketing@bbp.nl
3Andere vraag
Heb je een algemene vraag of staat het antwoord er niet tussen, neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl
Request to join