Sprekers foto's 400x400

Gerco van Leeuwen | E-business Specialist bij Würth Nederland

Gerco is al bijna 9 jaar actief voor Würth. Hij startte als accountmanager en raakte al heel snel gefascineerd door Würth’s visie op e-commerce, plus het extra potentieel dat dit biedt aan accountmanagers. Tegenwoordig ondersteunt en motiveert hij als e-commerce specialist het salesteam om de kansen alle kansen maximaal te benutten

De praktische gids om als bedrijf te groeien mét e-commerce

“The main task of a sales rep is not receiving orders anymore. The main task is to bind our customers using the Würth Online-Shop.” Reinhold Würth, de oprichter van Würth, zag het al vroeg heel scherp. In 2008 startte met iets unieks destijds: een online webshop, voor een B2B-bedrijf. Inmiddels is de webshop, in combinatie met een breed programma aan online managementtools, diverse devices en apps, niet meer weg te denken binnen de dienstverlening aan haar klanten. Online is inmiddels niet meer weg te denken, met een snelgroeiend aandeel in omzet en bedrijfsresultaat. Realiseer je wel: Würth is een traditionele handelsonderneming met bijna 70 jaar aan ervaring. Er ontstaat een heel interessant perspectief rondom de digitale transformatie van een klassiek én zeer innovatieve internationale B2B-organisatie. En natuurlijk worden alle beslissingen nog steeds vanuit klantperspectief onderbouwd.
Geïnteresseerd hoe Würth dat doet en wat de lessons learned zijn? Leer hoe jij jouw salesteam zover krijgt dat alle mogelijkheden van digital commerce omarmd én gestimuleerd worden. Als klap op de vuurpijl hoor je tijdens Gerco’s sessie waar je tijdens deze transitie op moet letten, zodat je deze boot niet mist.

Request to join