3 april 2019
The Customer Forum

THE CUSTOMER FORUM VERBINDT KLANTPROFESSIONALS

Chief Customer Officers en vergelijkbare beslissers binnen Nederlandse organisaties kunnen binnen afzienbare tijd een uitnodiging verwachten voor The Customer Forum. Kennisdeling en netwerken vormen de hoofdingrediënten […]
3 juni 2019

The Customer Forum – Kies klant als duurzame bondgenoot

Het nieuwe en exclusieve evenement The Customer Forum vond afgelopen week plaats op de SS Rotterdam. Voorafgaand aan de uitreiking van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland […]
24 januari 2020

SAMR door het leven als MarketResponse

SAMR verandert zijn naam na vijf jaar weer in MarketResponse. ‘Onderzoeksbureau onderzoekt zichzelf en maakt gedurfde keuze’, kopt de organisatie zelf de naamsverandering. Daarbij past de […]
2 april 2020

THE CUSTOMER FORUM VERPLAATST NAAR 27/10

The Customer Forum, het exclusieve ‘invitation only’-event dat bestemd is voor bedrijven in Nederland die customer service hoog op de agenda hebben staan, wordt verplaatst naar […]
Request to join