Onderstaand vind je het programma voor The Customer Forum 2020. Wil je op de hoogte blijven? Volg ons dan via Twitter of LinkedIn.

DAG 1 - 27 oktober 2020

12.00 - 13.00

Ontvangst met lunch in de Queen's Lounge

Gerrit TCF 400
13.00 - 13:10

Opening door dagvoorzitter Gerrit Heijkoop

Met een passie voor technologie, innovatie, ondernemerschap, events en als ervaringsdeskundige op het gebied van social media, is Gerrit in staat om complexe zaken op een creatieve manier te vereenvoudigen.
Sprekers foto's 400x400
13.10 - 13.40

De vraag achter de klantvraag achterhalen

Evert de Haan | Rijksuniversiteit Groningen
Evert gaat tijdens zijn keynote in op hoe je klantdata kunt gebruiken en welke inzichten je hieruit kunt halen.
Sprekers foto's 400x400
14.10 - 14.40

De praktische gids om als bedrijf te groeien mét e-commerce

Gerco van Leeuwen | Würth Nederland
Leer hoe jij jouw salesteam zover krijgt dat alle mogelijkheden van digital commerce omarmd én gestimuleerd worden. Als klap op de vuurpijl hoor je tijdens Gerco’s sessie waar je tijdens deze transitie op moet letten, zodat je deze boot niet mist.
14.40 - 15.00

Pauze in de Queen's Lounge

1to1400
15.00 - 16.30

1 to 1 meetings in La Fontaine Room

De 1 to 1 meetings zijn gericht op het ontmoeten van potentiële zakelijke partners op basis van een keuze in plaats van toeval.
16.30 - 16.45

Pauze in de Queen's Lounge

16.45 - 17.15

Keynote

17.15 - 17.45

Keynote

17.50 - 18.30

Vrije tijd

Borrel The Customer Forum
18.30 - 19.00

Borrel

19.00 - 22.00

Diner & Awards | Odyssee room

Tijdens het diner wordt het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekend gemaakt. Naast de overall winnaar, worden ook acht branchewinnaars gekozen. De avond wordt gepresenteerd door Gerrit Heijkoop.
22.00 - 23.00

Borrel na afloop

DAG 2 - 28 oktober 2020

09.00 - 10.30

Ontbijt | Lido Restaurant

10.30

Einde event

Request to join