Het inspirerende programma van The Customer Forum 2019 is geheel ingestoken op customer experience. Onderstaand vind je het voorlopige programma. Wil je op de hoogte blijven? Volg ons dan via Twitter of LinkedIn.

DAG 1

12.00 - 13.00

Ontvangst met lunch in de Queen's Lounge

Gerrit Piksen - SAMR - The Customer Forum
13.10 - 13.40

The next step in customer experience

Gerrit Piksen | Expert Customer Experience bij SAMR

Gerrit neemt je mee in de trends van ruim elf jaar Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Ook laat hij zien hoe klanten tegenwoordig naar bedrijven kijken, wie de winnaars van de toekomst zijn en bovenal; wat moet je doen om een winnaar te worden.
The Customer Forum
13.40 - 14.10

Duurzaamheid in klantvriendelijkheid

Henk Kievit | Head of Faculty bij Nyenrode

Aan de hand van verschillende wetenschappelijke studies, toont Henk aan in hoeverre duurzaamheid een issue is in klantvriendelijkheid.
The Customer Forum
14.10 - 14.40

Social profit; winst voor jouw organisatie én de samenleving

Herman Toch | Co-Founder bij FLRISH

Herman adviseert grote merken als Heinz, Heineken, Douwe Egberts Master Blenders 1753, VMMa en de Colruyt groep. Hij schreef de boeken Happy Profit en Transformeren om te overleven.Hij zal spreken over social profit; hoe ondernemen niet alleen winst kan betekenen voor bedrijven, maar ook voor de samenleving.
14.40 - 15.00

Pauze in de Queen's Lounge

La Fontaine Room The Customer Forum
15.00 - 16.30

1 to 1 meetings in La Fontaine Room

De 1 to 1 meetings zijn gericht op het ontmoeten van potentiële zakelijke partners op basis van een keuze in plaats van toeval.
16.30 - 16.45

Pauze in de Queen's Lounge

The Customer Forum
16.45 - 17.25

Praktijkvoorbeelden van customer experience

Tom Kikkert | Retaildeskundige

Tom geeft advies in retail, identiteitsmarketing, strategische positionering, consumentengedrag en beslissingsprocessen. In zijn presentatie legt hij uit wat bedrijven doen dat hun customer experience zo exceptioneel maakt.
The Customer Forum 2019
17.25 - 18.05

Van storytelling naar storyselling tot storydoing

Frans Goenee | Inspiratiemanager Efteling

Frans Goenee neemt je mee in de ontwikkelingen die de Efteling de afgelopen jaren heeft doorlopen, met name op het gebied van gastgerichtheid. Hoe de Efteling als organisatie wil groeien naar een 9+ organisatie waarbij 3300 collega’s elke dag het verschil willen maken!
18.00 - 18.05

Afsluiting door de dagvoorzitter Goos Eilander

18.05 - 18.30

Vrije tijd

Borrel The Customer Forum
18.30 - 19.00

Borrel

19.00 - 22.00

Diner & Awards | Odyssee room

Tijdens het diner wordt het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekend gemaakt. Naast de overall winnaar, worden ook acht branchewinnaars gekozen. Gepresenteerd door Ronnie Overgoor.
22.00 - 23.00

Borrel na afloop

DAG 2

09.00 - 10.30

Ontbijt | Lido Restaurant

10.30

Einde event

Request to join