The Customer Forum

Tom Kikkert – Retaildeskundige
Tom geeft advies in retail, identiteitsmarketing, strategische positionering, consumentengedrag en beslissingsprocessen. Op zijn veertiende is hij begonnen met het werken bij Intersport en hij heeft sindsdien de retail nooit meer verlaten. De “ontdekking” van identiteitsmarketing en de problemen die hij tegenkwam binnen verschillende winkels leken elkaar te kunnen versterken. Dit onderwerp heeft hij vervolgens nooit meer losgelaten. Inmiddels is hij het hele land doorgereisd om met ondernemers/merken te sparren over, en ze te helpen met dit onderwerp. Dit heeft geleid tot een concept dat anders kijkt naar de retail en de rol die het zal gaan vervullen in de toekomst. De retail van de toekomst is namelijk gebaseerd op waarden in plaats van producten!

Mijn sessie: Praktijkvoorbeelden van customer experience
Tom Kikkert belicht verschillende praktijkvoorbeelden van customer experience. Zowel positief als negatief, van grote en van kleine bedrijven. Hij laat zien welke bedrijven het goed doen en vooral: Waarom? Wat doen zij dat hun customer experience zo exceptioneel maakt?


Request to join